پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205018
آقاي بازيگر: براي گذران زندگي نجاري مي‌کنم
تاریخ انتشار : 1395/03/01 19:18:30
نمایش : 1110
فقيه گفت: زماني کارهاي عروسکي ما در اوج بود، اما حالا که به سن 70 سالگي رسيده ام کسي سراغي از من نمي گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار مهدي فقيه، بازيگر سينما و تلويزيون گفت: از دو سال پيش که فيلم " تا آمدن احمد" را به اتمام رساندم، بيکار هستم، اين در حالي است که من حرفه ، تجربه و تحصيلات آکادميک در ايران و خارج از کشور در زمينه بازيگري دارم.

وي افزود: کارهاي زيادي در ژانرهاي مختلف بخصوص دفاع مقدس انجام دادم و بايد بگويم انجام کارهاي دفاع مقدسي جزو اعتقادات من است. اما متأسفانه دچار بيکاري شده ام.

بازيگر "شکارچي شنبه" ادامه داد: حالا که در سن 70 سالگي هستم نمي‌دانم بايد چه کاري انجام دهم. در حالي که تمام زندگي‌ام را در بازيگري گذاشتم، حالا با اين سن و سال من بايد به سراغ چه کاري بروم؟

وي ادامه داد: زماني کارهاي عروسکي ما در اوج بود اما حالا که به اين سن رسيده ام، کسي سراغي از من نمي‌گيرد. در حال حاضر هم براي گذران زندگي در کارگاه يکي از دوستانم نجاري مي کنم، در حالي که من به واقع به دنبال کسب تجربه و خواندن بودم.

 بازيگر "هور در آتش" ادامه داد: هم اکنون در شيراز زندگي مي کنم. اما هر وقت کسي براي کاري به من زنگ مي زد يک اتاق در تهران اجاره مي کردم  و حتي براي کار يک روزه به تهران مي آمدم. در حالي که واقعا اعتقاد دارم که در شهر خودمان شيراز اين پتانسيل وجود دارد اما مسئولان ما مسئول فرهنگي نيستند.

فقيه خاطر نشان کرد: اميدوارم اين وضعيت سر و سامان پيدا کند و همه دوستانم که مانند من بيکار هستند در اين شغل فعاليت کنند.

منبع:ميزان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html